Monday, July 25, 2011

PERBADANAN TABUNG PENDIDIKAN TINGGI NASIONAL

  Al kisah nyer begini, aku ingat lagi date 8 Jun yang sepatutnya semua bdak2 ipt yang buat loan ptptn nyeh dpt duit.Tapi,, kenapakah aku still xdpt.Oke mula2 aku ingatkan mungkinlah lewat sikit, dengan penuh harapan dan tahap kesabaran yang tinggi aku tggu lah lgi nyer.Seminggu selepas, pergilah check kat ATM, dengan harapan yang berbunga bunga neyh, dalam otak da buat list nak beli itu ini bla bla bla.Ble aku check, duit aku yang bernilai RM ***** xberubah.Hancur musnah berderai semua impian. 
  Akak aku pun kol lah orang ptptn tue, oke dorg kte mgkin dlm pertengahan bln Julai.Sekali lagi bler aku pergi check.Tiada apa apa yang berubah pun. ouhh man ! Then ble kol dorg lagi skali lagi dorg kte dekat akak aku, kami xterima result adik awak lagi.Oke xpe kol plak hep jengke neyh, dorg kte dah bagi.Kol blik dorg, bler dorg check betul betul . Tetera kat system dorg (agak nyer lah ) STATUS - TAMAT BELAJAR . aku terus diam, xtaw nak ckp apa dah.So, nmpk nyer angan angan aku nak bli fon baru , tinggal angan angan aje lah. Pt ouh pt bler nak msuk2 neyh , haish

No comments:

Post a Comment