Saturday, July 30, 2011

CAMPING

   Hari ini ayuh kita bercerita pasal kem,apa yang menyebabkan aku nak cerita pasal kem sebabnyer before pergi test maf aku adalah nmpk budak part 1 pergi kem kesatria.Dalam seumur hidup aku,aku pernah pergi kem cuma 4 kali jer.2 kali time skolah dlu, and lgi 2 masa kat uitm.Bukan sebab xminat, tapi ntah lah.Dalam cuma 4 kali kem yang aku pergi.Aku boleh compare kan yang mana kem paling teruk yang aku pergi.Kem kepimpinan pengawas, haha, masa form 1.Mula mula pergi mcm excited lah first time kot pergi kem,tapi...bukan mcm kem yg sebenar.Tido dlm resort klau xslp.Tempat dy xbest langsung,pusing pusing tempat sama jer.Boring !
   Then, aku pergi kem masa form 3.Kem atas tujuan yang sama jgak.Tempat yang lain lah,kat situ lagi best lah, mcm ada,srnOk gak lah.Macam activity ktorg wat,panjat sana naik turun bukit,mmg bleh dikatakan sronok lah.Actually,bak kte Hanisah Zahri ,hehe, point aku yang sebenar benar nyer nak cete psl kem yang dianjurkan oleh falkulti aku.Yang aku pergi time part 1.Aku bleh kte 2 bkn kem integrasi diri.Tapi kem buli diri aku.Boleh dikatakan xbuat slh pun kne denda.Aktiviti dy smue nyer mmg nak buli ktorg.Salah satu benda yang dorg sruh ktorg wat yg aku xbleh lpe,urm,suruh kre bilangan daun kat ats pokok.Boleh x korg imagine mcm mne nak kire, klau kire pun blom tentu nyer tepat kot.Aku rse dorg pun xtaw sebenarnyer bilangan daun kat pokok 2.Yang lagi 1 aku rse smue kot skit hati gler bler time kne berenang kat lecak.Seumur hidup aku, klau aku lalu sebelah lecak seboleh boleh nyer aku nak elak,neyh siap kne berenang lagi. heeyy.Dah lah 2 kne sapu lumpur kat muka, oke lagi lah 2 kan.Tapi bler kne amik lumpur kat dlm longkang mne2 ntah,2 aku xbleh terima langsng.Aku adalah dengar cete asl usul air longkang 2,mmg skit hati lah kan  klau yang lain pun taw.haish.Klau ikot nak cete mmg bnyk lah weyh yang aku menyampah.Blom msuk nightwalk lagi,hem, mmg x lahkan mls aku nk cete dah.Aku rse bukan aku sorg , tapi ramai kot rse apa yang aku rse selama 3 hari 2 malam kat ladang 2..
   In short, cewah, hee, tolong lah create satu kem yang seronok dan membina skit.Barulah best aku nak join. :)
   

No comments:

Post a Comment