Friday, July 15, 2011

kursus pengurusan jenazah


   10 july 2011
Hospital jengka, makmal forensik


  Seperti nyer dah smpai masa untuk kita smue kne taw mcm mne nk uruskan jenazah, betul kte ustzh klau smue org tua aje wat, nnt klau dorg dah xde sape plak yg nk mewarisi smue 2. hee, ( baik plak ttbe).Ayuh kte imbas blik apa yang b'laku that day :)
  Nak dijadikan cerita, sumpah weyh aku mmg MALAS nak pegi, tapi sbbkan bbrape perkara yang b'laku aku pegi lah jgk pgi 2 (seperkara aje yg berlaku sebenarnyer).Mula2 start aje dah bosan, pakcik yg bgi crmh 2 mmg xbest lngsng, aku percaya smue org xphm apa yang dy sebenar nyer nk ckp.Mungkin dy xpandai nk cerita secara teori, dy lebih senang bler buat praktikal nak b'cerita.
  Then, msuk plak makcikkk..apa ekk nme dy, lupa sudah.Skali dy bkak kitab dy, dy bce bait3 ayat yg dlm bku 2, mula2 mcm funny lah, mmg kelakar r smpai hbis, tapi kita org xkisah sgt dgr aje lah dgn hati yg redhaa. hee
   Time yg di tgu2 smue org, masa utk praktikal nyer lah, ustzh ada tnye sape nk jdi volunteer jdi mayat.Ingat kan nk try, tapi seperti tidak kot. haha.Oke perempuan ngan lelaki asing lah kan, yg perempuan ktorg gne ptng as a mayat untuk dimandikan, time nk kapankan 2 bru gne orang. xkisah lah gne apa pun at least dapat input nyer,taw mcm mne nk mndi and kapankan jenazah.
   Bagi aku x rugi pun pergi walaupun pada mula nyer MALAS.Dapat jgk ilmu sikit sebanyak dari aku tidur dlm blik 2. :)
  

Gambar hiasan :)








   

No comments:

Post a Comment