Tuesday, April 10, 2012

SEKADAR INGATAN BERSAMA :)






   Aku dikecam hebat oleh beberapa friends dekat facebook, gara-gara mereka seperti nya tidak dapat terima apa yang aku cuba sampaikan kepada mereka. Inilah manusia mudah melatah, pantang ditegur terus nak melenting. Aku bukan la main melulu je, aku perhatikan juga dulu. Tapi mereka seperti tidak mahu menghiraukan la apa orang lain fikir. Update status dekat fb sampai kalau boleh 10 kali dalam sehari haa. Hello kawan tahu la pkai SMARTPHONE, tapi takperlu la kot over macam itu sekali kann. Aku pun pakai juga ~~

   Aku nak tunjuk dekat korang antara orang yang sangat la takpuas hati dengan status fb aku. Dorang takpuas hati bukan apa, sebab mereka lah pelaku itu.







   Aku harap orang akan faham dengan apa yang aku cuba sampaikan. Takde niat sikit pun nak menjatuhkan sesiapa pun. Hanya nak bagitahu yang kita takperlulah kot nak cerita segala benda dekat facebook tue. Nanti, jangan sampai terdedah aib sendiri.

  Lepas nie kalau ada yang agak menyampah dengan aku boleh la REMOVED or UNFOLLOW. Aku tak kesah, skit pun tak terasa, tapi aku tak mungkin akan removed korang, sebab buruk mana pun korang, korang tetap kawan aku :)

No comments:

Post a Comment