Saturday, May 14, 2011

sHawL ouh selendang



 Kalau kite tgk sekarang macam2 jenis shawl ade jual kat kedai . Dari macam2 jenis kaler , bentuk . 2 belom corak nyer lagi . belum plak cereta pasal nk belit dye . Pehh , macam2 fesyen . belit dari kiri ke kanan larh , atas ke bawah larh . hee . Sekarang ney style paling popular HANA TAJIMA . klau dulu YUNA . Macam2 lah boleh dikatakan .




antara style2 shawl zaman sekarang yang terkini .:)
Aku pun antara salah sorang yang terjebak dalam dunia membelit2 kepala ini . Ramai jugak kawan2 aku yg ske membelit2 neyh antara nyer jeng3 . ayuh kite pergi amik ciplak gambar dorg . hee


ANTARA PEMINAT SHAWL :)

IZZATI MUHAMAD AMIN
  kawan aku yang aku rasa selalu jugak aku tegok dye pakai shawl .
kalau ade style2 baru sllu aku share dgn dy . hee




   NOR RUKHILA ROSLI
Antara peminat shawl juga . Semenjak aku tgk shawl ini dah makin popular . dy dah jarang pakai tdng bawal . hee



MUNIRAH MUHAMAD
Anak  pakcik muhamad yang begitu gemar memakai shawl . gaya ala2 model . nk jadi model ker kak oii .? selalu aku tgk kat fb dy ade aje gambar baru dy belit shawl ngan akak dy . hee :) .aku pun selalu jgak cete psl shawl ngan minah ini . sebab minat yg sama . rasa nyer dy yg mula pengaruh aku . hee . (ko pkai pashmina aku belum beli lagi weyh :P )



 Itu lah antara mereka2 yang aku kenal merupakan peminat dan juga pengemar membelit shawl . aku punyerr gambar nak letak jgak lah hee (tapi seperti xperlu kowt ) xyah nk market sgt lah kan ? huhu . :P ceh dah mcm ape ntah aku neyh .. huh!

No comments:

Post a Comment