Saturday, May 28, 2011

jengke ohh jengkee !!!


blok J

J 212


Tepat jam 10 setengah klau aku xslp lah ,aku dah terpajak  kat uitm jengke . Lama x lama lah dlm kete ,lebam gak nk tggu smpai nyer . Sampai2 je kne pegi upk amik kunci , dengan hati yg berdebar2 dan mke yg selamba aku pun pegi lah amik kunci .. jeng3 (tgh cuak tggu no .blik ) "J212" .kte abg upk 2 . lega , walaupun dlm hati j lagi . debaran blom berakhir lgi . hee . nk taw jgak sape plak roomate aku kli neyh . Sampai2 je aku tgk dah ade sorg dlm blik aku . tapi xtaw sape lah .skali terpadang kat matrik dy tertera nama ROHAYA . 2 blom jmpe irg nyerr lagi . dan2 2 ttbe rozana ckp aku sma blik ngan syida kwn dy . oke lah jgak aku ngan dy walaupun xprnh bertegur sape ,tapi sllu terserempak lah . Sekarang aku tgh sorg2 menunggu dgn penuh harapan roomate aku lagi sorg ..oOOOpss wait2 , ade someone tolak pintu blik .. ALIA ! roomate hana dlu kini roomate aku plak . skarang tggl lgi sorg shaje .

No comments:

Post a Comment