Friday, June 22, 2012

AKU KINI PELAJAR NON RESIDENT.




  Sudah hampir dua minggu aku di JENGKA TERCINTA ini. HAHAHA! Banyak yang dah berbeza dekat sini. Bermula nyer dengan kini aku telah secara rasmi nyer menetap diluar kawasan kampus. Hidup dirumah sewa ini mungkin boleh la nak mematangkan diri aku, kot la. HAHAHA *dusta sgt ! First time jejakkan kaki dekat rumah nie, ada timbul macam-macam perasaan yang bercampur bau. Duduk dkt luar nie, tak sama mcm dekat dlm kompleks, takbole singgah bilik ke bilik. Ini la yg taksyokkk! Kadang-kadang tue rasa bosan jugak la, tak kemana mana, duduk t'perap dlm rumah je. Nasib baik ada astro, klau tak mati kutu la aku dekat sini, dah la line internet dy slow gler. Hampeh betul ! Apa apa pun rumah itu bukan la satu isu yg besar sangat, yg penting datang sini nak BELAJAR ! ;)

1 comment:

  1. amboi, uma sewa kau ada astro ke? byr ke? aku klu nak astro byr sendiri..

    ReplyDelete